W sierpniu Nie Muzyczna Pięciolinia najchętniej czytanym blogiem | perfumy i opinie
  • W sierpniu Nie Muzyczna Pięciolinia najchętniej czytanym blogiem

Pierwszy pełny miesiąc, w którym możemy zbierać statystyki (dzięki serwisowi adtaily.pl) z trzech największych polskich stron perfumeryjnych przyniósł takie wyniki:

4 komentarze:

  1. Pozwoliłem sobie wyedytować jedno słowo:

    p. pisze:
    Mocna ekscytacja u xxxxxxxx ;) Co oznacza 0,23 PLN?
    p.

    OdpowiedzUsuń
  2. CPM 0,23 PLN oznacza koszt 1000 odsłon reklamy przy aktualnej cenie. Im jest niższy, tym większy potencjał reklamowy ma dana strona.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Niebezpieczny-zapach,wid,12621163,wiadomosc.html?ticaid=1acec&_ticrsn=5

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny wynik!
    Sabbath też nieźle!
    gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz nie zapomnij się podpisać - choćby imieniem (zwłaszcza, jeśli oczekujesz mojej odpowiedzi).