O dwóch tegorocznych nowościach Lutensa: Vitriol d’Oeillet i De Profundis już pisałem. Zapowiadają się bardzo, bardzo interesująco. Teraz zdradzam sekret najbardziej ekskluzywnych elementów zapachowego portfolio marki Serge Lutens, czyli limitowanych flakonów. W tym roku będzie ich pięć. Nie Muzyczna Pięciolinia prezentuje je jako pierwsze medium w Polsce.
|
Fot. Serge Noire | | |
Czytaj dalej…
|
Fot. Louve |
|
Fot. Vitriol d’Oeillet |
|
Fot. De Profundis |
Wszystkie flakony prostokątne w wersjach zdobionych mają kosztować 300-350 euro, natomiast na ekskluzywną butelkę De Profundis musimy przeznaczyć około 900 euro. Przy okazji przypominam gwiezdną wersję Boxeuses z tamtego roku i pończoszane Bas de Soie.
Wszystkie zdjęcia pochodzą z cafleurebon.com