Kampania Estee Lauder na rzecz Walki z Rakiem Piersi | perfumy i opinie
  • Kampania Estee Lauder na rzecz Walki z Rakiem Piersi

KAMPANIA NA RZECZ WALKI Z RAKIEM PIERSI
THE ESTĒE LAUDER COMPANIES W POLSCE – PAŹDZIERNIK 2011.

Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. Czytaj dalej...

W tym roku do Kampanii aktywnie włączyli się wszyscy nasi najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie: Douglas, Marionnaud oraz Sephora. Po raz kolejny partnerem kampanii zostały Polskie Linie Lotnicze LOT, dzięki którym misja Kampanii dotrze do wielu tysięcy ludzi nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Wspierać Kampanię będzie również w tym roku Bank Citi Handlowy, którego wsparcie również dotrze do kolejnych wielu tysięcy osób, oraz globalny partner Kampanii, firma Philips, dzięki której rozbłysną różowym światłem różne obiekty w Polsce w ramach Globalnej Inicjatywy Iluminacji.

W październiku 2011 roku dwie wiodące na polskim rynku kosmetycznym marki, Estēe Lauder i Clinique,
będą oferować limitowane wersje produktów. Dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na wsparcie badań nad lekiem na raka piersi, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubioskiego, założyciela i kierownika Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Począwszy od 1 października we wszystkich Perfumeriach Douglas, Marionnaud oraz Sephora na terenie całego kraju będą dostępne limitowane wersje produktów marek Estēe Lauder i Clinique. Dodatkowo, przy kasach będą rozdawane różowe wstążeczki.

Partnerami korporacyjnymi Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi są w tym roku Polskie Linie Lotnicze LOT, Bank Citi Handlowy oraz Philips. Przez cały miesiąc październik, PLL LOT jak i Bank City Handlowy włączą się w Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi poprzez różnorodne działania, dzięki którym dotrzemy z misją Kampanii do ogromnej liczby osób. 8 października w ramach Globalnej Inicjatywy
Iluminacji, rozbłysną różowym światłem obiekty w Warszawie by wydobyd z cienia kwestię raka piersi.

Podświetlimy na różowo Pałac Kultury i Nauki i Most Śląsko-Dąbrowski, a wspólnie z firmą Philips podświetlimy Pałac Jabłonowskich przy Placu Teatralnym, czyli siedzibę główną Banku Citi Handlowy. W tym roku, już po raz trzeci z rzędu Patronem Honorowym Iluminacji w Warszawie będzie Pani Prezydent m. st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz. Wierzymy, że RAZEM możemy zdziałać więcej!

Wszystkim partnerom tegorocznej Kampanii bardzo gorąco dziękujemy i wierzymy, że dzięki wspólnym wysiłkom RAZEM uda się nieść przesłanie Kampanii bardzo szeroko i przyczyni się do pokonania raka raz na zawsze!

W najbliższą sobotę, 8 października, o godz. 20.00 zapraszamy wszystkich pod „Rotundę”, gdzie wspólnie obejrzymy różową iluminację Pałacu Kultury i Nauki.



Fot i info z materiałów prasowych Estee Lauder Poland

2 komentarze:

  1. Słuszna sprawa, choć pewnie elementy komercyjne też zawiera. Najważniejsze jednak, że można pomóc... i może uratować choć jedno życie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udostępniłam na fejsie. Na pewno ma ta akcja większe szanse żeby na prawdę zmienić chociaż trochę rzeczywistość.

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz nie zapomnij się podpisać - choćby imieniem (zwłaszcza, jeśli oczekujesz mojej odpowiedzi).