Marcin Budzyk i Eldorado Woni | perfumy i opinie
  • Marcin Budzyk i Eldorado Woni


Już od kilku dni możecie zobaczyć w blogroll-u mój nowy blog o perfumach - Eldorado Woni. Teraz nadszedł czas na oficjalne przedstawienie. 

Eldorado Woni to z założenia magazyn o perfumach ze średniej i niskiej półki. Jego powstanie jest niejako odpowiedzią na liczne pytania, które od Was otrzymywałem: dlaczego piszę tylko o perfumach niszowych i selektywnych.

Tworząc Eldorado chcę cofnąć Nie Muzyczną Pięciolinię do czasów, kiedy miała bardziej niszowy i pasjonacki charakter. Nie będzie więc tu opowieści o perfumach piosenkarek, modelek i piłkarzy (których i tak było bardzo mało). Teraz to wszystko znajdziecie na www.eldoradowoni.blogspot.com

Zamierzeniem było stworzenie miejsca, gdzie ludzie będą mogli po prostu poczytać moje krótkie, syntetyczne opinie przed zakupem perfum. Stąd w Eldorado nie będzie długich wstępów i wyciskających łzy z oczu porównań. W miarę możliwości będę starał się tam zamieszczać recenzje większości zapachów debiutujących w Polsce. Zapraszam również do polubienia EW na Facebook-u: http://www.facebook.com/EldoradoWoni

Jednocześnie zaznaczam, że Nie Muzyczna Pięciolinia jest perłą w moim pachnącym królestwie i to na niej skupię wszystkie swoje siły. Eldorado to, póki co, dodatek.

13 komentarzy:

  1. Bardzo dobry pomysł z tym rozdzieleniem. Pewnie okaże się korzystniejszy dla potencjalnych reklamodawców w przyszłości.
    Ala.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne, bo ELDORADO WONI pisane czcionką a'la VOGUE i w złotym kolorze sprawia wrażenie bardziej luksusowego i eksluzywnego magazynu niż NMP. A NMP wraz z dziewczynką z łąki ma teraz jeszcze bardziej przaśny charakter, bynajmniej nie niszowy.

    czekolada

    OdpowiedzUsuń
  3. * Alu. Jakoś w tych kategoriach o tym nie myślałem. Może. Nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. * Czekolado. Luksus nie przejawia się w logo i czcionce.

    O tym świadczy treść. Ludzie, którzy nie wiedzą, co to luksusu, nie zauważą go nawet potykając się o niego.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekolado. Co nie zmienia faktu, że masz ws. logo. Najwyższy czas poddać je liftingowi. Dziękuję za tę uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  6. ..i już marudzą a przecież jest dobrze!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się cieszę z Eldorado Woni! :) Świetny pomysł, na pewno będę częstym gościem.

    kj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. * Smerfetko. Dziękuję. W planach miałem już od jakiegoś czasu zmianę góry. No i teraz się udało. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marcin wspaniały pomysł:)
    Wszystko pododawłem do swoich ulubionych,aby nie zapomnieć:)
    Podoba mi się również nowe logo Nie Muzycznej:)
    Pozdr,

    OdpowiedzUsuń
  10. Marcin ześwirował - rozmawia z czekoladą :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. No to ja jestem odmiencem, bo mnie sie nowe logo nie podoba. Pisalam o tym na FB. Nie o to chodzi zeby to byly fajerwerki, tylko zeby to konweniowalo z tym, o czym tu piszesz. Piekno tkwi w prostocie, co nie znaczy ze cos ma byc nijakie. Logo ma zachecac do wejscia w ten swiat, jak to o czym traktuje blog, swoja klasa, stylem, wysublimowaniem, charakterem...Brak tu spojnosci. No i tyle w tym temacie. Co do rozdzielenia tematycznego i powstania nowego bloga, to jest to genialny pomysl. Kazdy z nich przeznaczony jest dla innego odbiorcy, o roznych potrzebach olfaktorycznych, co nie zmienia faktu iz mozna lubic i czytac obydwa. Kazdy daje wiedze w innym zakresie i jestem przekonana, ze jest to dobre posuniecie. Powodzenia ;) Elaboratu nastal koniec... ;)))

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz nie zapomnij się podpisać - choćby imieniem (zwłaszcza, jeśli oczekujesz mojej odpowiedzi).