Coraz niższa sprzedaż Harper's Bazaar (kwiecień 2014) + wieści | perfumy i opinie
  • Coraz niższa sprzedaż Harper's Bazaar (kwiecień 2014) + wieści


Luksusowe miesięczniki z coraz mniejszą sprzedażą. Harper's Bazaar z największym spadkiem, Elle z najmniejszym.


Wzorem marca i lutego, również w kwietniu wszystkie magazyny klasy premium zanotowały spadki czytelnictwa. Dziś już wiemy, że z wyścigu wypadł ostatni z magazynów - Uroda. Spółka Edipresse - wydawca tego miesięcznika - zdecydowała o uczynieniu go kwartalnikiem. Ale UWAGA! Na jesień to samo wydawnictwo planuje lansowanie kolejnego luksusowego magazynu, który ma być konkurencją dla Twojego Stylu.


Najbardziej smuci mnie coraz niższa sprzedaż najbardziej luksusowego w tym zestawieniu Harper's Bazaar. W wydaniu czerwiec-lipiec-sierpień w magazynie nie sprzedano nawet pierwszej rozkładówki i od razu po przełożeniu okładki widzimy spis treści. Jest to pierwszy taki przypadek w historii polskiej edycji.

Wszystkie dane pochodzą ze ZKDP oraz (dla Nez de Luxe) z Google Analytics.

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać i dotykać HB ale niestety, choć jak najbardziej rozumiem jego cenę, to jest to dla mnie luksusowy zakup :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Drobna korekta Marcinie: lipiec-sierpień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. I jeszcze przy okazji zauważyłem "pierwszy przypadek w przypadku". Przepraszam. :)

      Usuń
    2. Bo HB Polska to szczególny przypadek ;)

      Usuń
  3. "Uroda" kwartalnikiem? Od kiedy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od września lub października 2014, jeśli dobrze pamiętam.

      Usuń
    2. Czytam ją od kilku lat, nie wyobrażam sobie czekania tyle na kolejny numer, chyba że zmienią objętość :(

      Usuń
    3. Objętość i periodyczność każdego z magazynów jest zależna od reklamodawców. Nie spodziewałbym się zatem wzrostu objętości Urody.

      Usuń
    4. To przykre, naprawdę lubię te pismo - jedyne na rynku poświęcone w całości kosmetykom

      Usuń
  4. Wszystko w tym kraju upada :-( Ludzi nie stać na godne życie, to normalne że nie kupują prasy. Jak ktoś ma w domu internet i płaci za niego rachunek raz, to z niego wyczyta to, co go interesuje. Chociaż nie znaczy to, że gdyby mógł nie kupiłby tytułów papierowych :-(
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Marcinie, jeszcze niedawno pana blog byl prowadzony naprawde berdzo ciekawie. Pisal pan naprawde ciekawe artykuly o nowosciach zapachowych. Obecnie sie cos zmienilo od pewnego czasu na niekorzysc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się. Producenci w okresie wakacje nie lansuje nowości i po prostu nie ma o czym pisać. Kiedy minie sezon ogórkowy mogę obiecać, że to się zmieni. Poczekajmy do sierpnia-września.

      Usuń
    2. Mam nadzieje, ze pana powyzszym wpisem nie urazilem. Pozdrawiam serdeczbie i zycze przyjemnego weekendu.

      Usuń
  6. Wysoka cena, wszędobylski internet, nowe nośniki reklamy i mamy spadki

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz nie zapomnij się podpisać - choćby imieniem (zwłaszcza, jeśli oczekujesz mojej odpowiedzi).