18 lipca 2014

Coraz niższa sprzedaż Harper’s Bazaar (kwiecień 2014) + wieści

Luksusowe miesięczniki z coraz mniejszą sprzedażą. Harper’s Bazaar z największym spadkiem, Elle z najmniejszym.

Wzorem marca i lutego, również w kwietniu wszystkie magazyny klasy premium zanotowały spadki czytelnictwa. Dziś już wiemy, że z wyścigu wypadł ostatni z magazynów – Uroda. Spółka Edipresse – wydawca tego miesięcznika – zdecydowała o uczynieniu go kwartalnikiem. Ale UWAGA! Na jesień to samo wydawnictwo planuje lansowanie kolejnego luksusowego magazynu, który ma być konkurencją dla Twojego Stylu.

Najbardziej smuci mnie coraz niższa sprzedaż najbardziej luksusowego w tym zestawieniu Harper’s Bazaar. W wydaniu czerwiec-lipiec-sierpień w magazynie nie sprzedano nawet pierwszej rozkładówki i od razu po przełożeniu okładki widzimy spis treści. Jest to pierwszy taki przypadek w historii polskiej edycji.

Wszystkie dane pochodzą ze ZKDP oraz (dla Nez de Luxe) z Google Analytics.

Pozostałe recenzje

Dołącz do dyskusji

Subscribe
Powiadom o
guest
15 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Julia251069
9 lat temu

Uwielbiam oglądać i dotykać HB ale niestety, choć jak najbardziej rozumiem jego cenę, to jest to dla mnie luksusowy zakup 🙁

Grażyna J
9 lat temu

Drobna korekta Marcinie: lipiec-sierpień 😉

Marcin Budzyk
9 lat temu

Dzięki. I jeszcze przy okazji zauważyłem "pierwszy przypadek w przypadku". Przepraszam. 🙂

Grażyna J
9 lat temu

Bo HB Polska to szczególny przypadek 😉

PERFUMOHOLICZKA
9 lat temu

"Uroda" kwartalnikiem? Od kiedy?

Marcin Budzyk
9 lat temu

Od września lub października 2014, jeśli dobrze pamiętam.

Anonimowy
Anonimowy
9 lat temu

Czytam ją od kilku lat, nie wyobrażam sobie czekania tyle na kolejny numer, chyba że zmienią objętość 🙁

Anonimowy
Anonimowy
9 lat temu

Wszystko w tym kraju upada 🙁 Ludzi nie stać na godne życie, to normalne że nie kupują prasy. Jak ktoś ma w domu internet i płaci za niego rachunek raz, to z niego wyczyta to, co go interesuje. Chociaż nie znaczy to, że gdyby mógł nie kupiłby tytułów papierowych 🙁
Maria

Marcin Budzyk
9 lat temu

Objętość i periodyczność każdego z magazynów jest zależna od reklamodawców. Nie spodziewałbym się zatem wzrostu objętości Urody.

Anonimowy
Anonimowy
9 lat temu

Panie Marcinie, jeszcze niedawno pana blog byl prowadzony naprawde berdzo ciekawie. Pisal pan naprawde ciekawe artykuly o nowosciach zapachowych. Obecnie sie cos zmienilo od pewnego czasu na niekorzysc.

Marcin Budzyk
9 lat temu

Tak, zgadzam się. Producenci w okresie wakacje nie lansuje nowości i po prostu nie ma o czym pisać. Kiedy minie sezon ogórkowy mogę obiecać, że to się zmieni. Poczekajmy do sierpnia-września.

Anonimowy
Anonimowy
9 lat temu

Mam nadzieje, ze pana powyzszym wpisem nie urazilem. Pozdrawiam serdeczbie i zycze przyjemnego weekendu.

PERFUMOHOLICZKA
9 lat temu

To przykre, naprawdę lubię te pismo – jedyne na rynku poświęcone w całości kosmetykom

Wolinski SobasBLOG
9 lat temu

Wysoka cena, wszędobylski internet, nowe nośniki reklamy i mamy spadki

Ewa Marszałek
9 lat temu

Niedobrze 🙁