Elle i Zwierciadło na plusie, kolejny spadek Harper's Bazaar | perfumy i opinie
  • Elle i Zwierciadło na plusie, kolejny spadek Harper's Bazaar


Luksusowe miesięczniki z coraz mniejszą sprzedażą. Harper's Bazaar z największym spadkiem, Zwierciadło i Elle na plusie.


Uroda Życia - nowy magazyn dla kobiet


Już wiadomo, że jesienią pojawi się prawdopodobnie nowa pozycja w tym zestawieniu. To luksusowy magazyn "Uroda Życia" wydawany przez Edipresse (wydawcę "Urody", która staje się kwartalnikiem). Redaktor naczelną nowego magazynu została Anna Maruszeczko. Wydawca planuje, że Uroda Życia będzie się sprzedawała w ilości 80 000 sztuk. Pozostaje pytanie, czy naprawdę będzie to magazyn luksusowy... W Polsce do miana prasy lux zwykło się też zaliczać Joy, Avanti, Glamour czy Cosmopolitan, które z luksusem nie mają nic wspólnego. Trzeba poczekać na pierwszy numer...

Wśród magazynów, które już są na rynku panuje bardzo nieciekawa sytuacja. Przed spadkami uchroniło się jedynie Elle i Zwierciadło. Reszta na minusie...


5 komentarzy:

  1. Zwierciadło kupuję niemalże co miesiąc. Pamiętam je jeszcze z czasów, kiedy kupowała je moja babcia: miało duży format, mniej stron i zupełnie inny wygląd. Twój Styl przeraża mnie ilością Photoshopa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupuję regularnie Twój Styl i czytam Nez de Luxe ma się rozumieć! Iwona

    OdpowiedzUsuń
  3. No brawo wszyscy lecą w dół a Nez de Luxe szaleje ostro w górę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie czytam :) po prostu wolę książki niż 'brukowce/tabloidy' czy jak to nazwać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nezdeluxe czytam, bo chcę się czegoś dowiedzieć o perfumach i rzeczywiście jestem w stanie powiedzieć, że lektura tych tekstów trochę poszerzyła moje pojęcie i horyzonty, za co jestem wdzięczna. Czytam recenzje i zapowiedzi zapachów, ignoruję zazwyczaj informacje że taka czy inna gwiazdka jest twarzą czegoś tam. Nie znam 95% z tych gwiazdek, poza tym ich obecność na plakatach nie wnosi nic do jakości perfum, więc nie mam wrażenia, że coś ważnego umyka mojej uwadze.
    Nie dziwię się spadkom sprzedaży. Z mojego punktu widzenia jest to logiczne. Prasa luksusowa czy ogólnie prasa kobieca nie ma mi absolutnie nic do zaoferowania. Nie jestem grupą docelową reklam, których są pełne, artykuły (czyli w znacznej części kryptoreklama) są tak samo jałowe w droższych i tańszych periodykach. Siostra kupuje bodajże Elle, ale mamę przekabaciłam na moje tygodniki opinii ;P.

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz nie zapomnij się podpisać - choćby imieniem (zwłaszcza, jeśli oczekujesz mojej odpowiedzi).