Jesus del Pozo In Black znajdziesz w perfumerii E-Glamour.pl
Jesus de Pozo In Black |
Coraz trudniej kupić perfumy marki Jesus del Pozo w Polsce. Halloween i Ambar jeszcze da się znaleźć, ale reszta to coraz większe perełki. Taki sam los spotkał genialne In Black.
Zapach jest wspaniały. Wiśniowy, dymny, winny i wytrawny. Przypomina mi dwa wielkie pachnidła, które obecnie święcą triumfy na światowych rynkach – La Petite Robe Noire EdP oraz Tom Ford Black Orchid. Z tym, że znacznie bliżej mu do dzieła Guerlain. Jesus del Pozo w swoich perfumach zaproponował jednak coś, czego próżno szukać u konkurencji.
In Black jest wonią mniej harmonijną, nieco bardziej niszową. Wiśnia i lukrecja nie posiadają tu tysiąca ozdobników. Nie są pieszczone migdałami, tonką lub piżmem. Ich surowość jest mimo to ujmująca. Owszem, obok duetu czmycha gdzieś ciepła paczula zmieszana z wanilią, ale stanowią one jak gdyby oddzielny rozdział zapachu, nie ingerują i nie zmiękczają dwójki z pierwszego planu.
Reklama perfum Jesus del Pozo In Black |
Kolejną cechą, która wyróżnia In Black jest nawiązanie do sztuki perfumeryjnej lat 90. W sercu kompozycji wyraźnie czujemy nutę brzoskwini, róży, jaśminu i cytrusów. Całość tworzy kroplę, maleńką ociupinę, która wnosi do perfum pierwiastek szyprowo-aldehydowy znany z wielkich perfum dawnych lat. To właśnie sprawia, że In Black z powodzeniem może być uznany za woń szlachetniejszą, bardziej kobiecą, elegancką i luksusową od La Petite Robe Noire. Jednocześnie, motyw ten nie jest na tyle znaczący, aby w jakikolwiek sposób kwestionować dominującą rolę wiśni, lukrecji, paczuli i wanilii. To dodatek, „wiśnia” na torcie.
Jeśli ktoś potrzebuje bardziej komfortowych, słodkich i przyjemnych perfum, to powinien sięgnąć po dzieło Guerlain. Jeśli ktoś inny stawia na wytrawność, szczurze pazury i szlachetność, kupi In Black. Dla mnie, obie kompozycje stoją na tym samym poziomie perfumeryjnego kunsztu. Są piękne i naprawdę niesamowite.
Nuty: wiśnia, lukrecja, róża, jaśmin, wanilia, paczula, ambra, fiołek, grejpfrut, brzoskwinia, piżmo, bez, drewno cedrowe, lilia
Rok premiery: 2006
Twórca: Christine Nagel
Cena, dostępność, linia: woda toaletowa dostępna w pojemności 30, 50 i 100 mL
Trwałość: bardzo dobra, 9-10 godzin