[NEWS] Moschino Fresh Couture | perfumy i opinie
  • [NEWS] Moschino Fresh Couture


Moschino i Jeremy Scott postanowili myć okna. W roli sprzątaczki Linda Evangelista. W roli płynu do mycia okien perfumy Moschino Fresh Couture.


Zapach pojawił się już w sprzedaży (niestety nie w Polsce) i zbiera raczej średnie opinia. W piramidzie zapachowej znajdziemy piwonię i malinę. To dwie nuty główne. Obok nich poczujemy też mandarynkę, bergamotkę, ylang ylang, osmathusa, aromat drzewny i ambroxan.

Celem twórców było połączenie przyziemnie nieluksusowej otoczki z niesamowicie ekskluzywnym zapachem. Efekt każdy z nas musi ocenić sam, ale mnie się to bardzo nie podoba.

W nowej kolekcji Moschino Fresh Couture poza perfumami znajdą się też ubrania, plecak, etui na IPhony i parę innych drobiazgów inspirowanych środkami czyszczącymi.

Linda Evangelista w kampanii Moschino Fresh Couture Eau de Toilette

25 komentarzy:

  1. Witam gdzie mozna je dostac w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można i zapewne pozostaną niedostępne w Polsce.

      Usuń
    2. Zatem informacja dotycząca dostępności zapachu w naszym kraju, zawarta w tekście powyżej, jest co najmniej nielogiczna. Proponuję poprawić. Co do samego zapachu - żeby nie wiem jak obłędnie "to" pachniało - opakowanie skutecznie odstręcza. Mam wrażenie, że ktoś z braku pomysłu, wyprodukował coś totalnie bezsensownego. Jak mawia klasyk: tonący "brzydko" się chwyta ;-) Pozdrawiam

      Usuń
    3. Tak, zjadłem "nie". Mój błąd.

      Miało być "niestety, nie w Polsce".

      Usuń
    4. Moi Drodzy!Jasne, że są dostępne w Polsce, jednakże tylko na wyłączność sieci sklepów Super-Pharm.

      Usuń
  2. Jeremy Scott popłynął z tym pomysłem za daleko ... nie chciałabym postawić sobie takiego flakonu na toaletce z resztą perfum . Co najwyżej w toaletowym skladziku z detergentami. Być może ciekawie pachną ale to opakowanie to niewypał!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli to pachnie tak, jak wygląda, to dziękuję za taką przyjemność...

    OdpowiedzUsuń
  4. a myslalam ze juz mnie malo co zdziwi......anna

    OdpowiedzUsuń
  5. Można się poczuć wyjątkowo, kobieco, ekskluzywnie... Chyba dla pań, które nigdy nie musiały myć okien, albo dla Perf. Pani Domu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, butelka bardzo mi się podoba;) Chyba jestem dla nich "targetem". Jeżeli zapach jest ładny i trwały, to kto wie może sobie sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeremy Scott nie zażył chyba porannych tabletek :D Moschino Toy już było dla mnie przegięciem, gdzie odkręca się głowę "temu misiu"... Czy Moschino aż tak cienko przędzie, że musi łapać się tak słabych zabiegów marketingowych?!?

    OdpowiedzUsuń
  8. Marcinie powiedz mi co myślisz o testerach? Niby ceny dużo niższe ale czy perfumy te same i warte tych pieniędzy? Jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zrobić oddzielny wpis na ten temat.

      Usuń
    2. Czekam z niecierpliwością ��

      Usuń
  9. Ta butelczyna jest odrażająca. Nie mam najmniejszej ochoty kiedykolwiek nawet sprawdzić, jak to coś pachnie. Ani tego dotykać.
    Pozdrawiam
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  10. Marcinie, nie mogę się doczekać recenzji Decadence od Marca Jacobsa. Mam ogromną nadzieję, że opiszesz ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak powiadają "nieważne jak mówią, byle by mówili" i o to ewidentnie Moschino chodziło. Od rana pachnąca blogosfera dyskutuje o tym zapachu, czy raczej opakowaniu. Powiadają także "nie oceniaj książki po okładce" i staram się wierzyć, że zawartość tego koszmarnego flakonu zaskoczy pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. skąd ten hejt, przecież na taką koncepcję należy spojrzeć z przymrużeniem oka :) czy wszystko dookoła musi wyglądać tak samo, według jednego schematu, nudno... no chyba nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mnie właśnie ten flakonik zrobił niesamowite wrażenie,chyba skuszę się choćby z tego powodu:)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfumiarstwo to Sztuka- i niech taka zostanie...rowniez jesli chodzi o flakony...

    OdpowiedzUsuń
  15. To jakaś masakra dla mnie i profanacja

    OdpowiedzUsuń
  16. Zatkało mnie a rzadko to się zdarza :-/
    Tornerose

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytam niektore komenty i jestem zniesmaczona! Naprawde zadna z pań tu obecnych nigdy nie myła okien? Czy toaleta Wam wdomu sama się myje?
    "masakra,profanacja, obrzydliwe"...nie zamierzam dotykać...
    Tak, tak, do wc tez nie chodzisz...
    Do rzeczy: projekt inny, nietypowy, wg mnie utrzymany w konwencji butelek moschino- nie zadziwia mnie zatem.<3 mocny akcent kampanii to Linda, kiedys bogini; dziś rzadko poswieca czas na kampanie, a tym bardzien perfum.

    Skoro nos jest w zyciu wazny i zapach kupy tez wyczuwacie, to nie ma się co tutaj sztucznie naburmuszać. Kampania odniosla skutek, mowi się o marce, a sam zapach moze byc niezły.
    Na pewno znajdą sie nabywcy, bo dzis nie chodzi juz o jakosc niestety, tylko o sprzedaz perfum.
    Pozdrawiam wszyskich
    Agata Ste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zdaje się widocznie zależeć od indywidualnego poczucia estetyki.
      Pozdrawiam
      Anna

      Usuń

Pisząc komentarz nie zapomnij się podpisać - choćby imieniem (zwłaszcza, jeśli oczekujesz mojej odpowiedzi).