7 października 2015

[NEWS] Moschino Fresh Couture

Moschino i Jeremy Scott postanowili myć okna. W roli sprzątaczki Linda Evangelista. W roli płynu do mycia okien perfumy Moschino Fresh Couture.

Zapach pojawił się już w sprzedaży (niestety nie w Polsce) i zbiera raczej średnie opinia. W piramidzie zapachowej znajdziemy piwonię i malinę. To dwie nuty główne. Obok nich poczujemy też mandarynkę, bergamotkę, ylang ylang, osmathusa, aromat drzewny i ambroxan.

Celem twórców było połączenie przyziemnie nieluksusowej otoczki z niesamowicie ekskluzywnym zapachem. Efekt każdy z nas musi ocenić sam, ale mnie się to bardzo nie podoba.

W nowej kolekcji Moschino Fresh Couture poza perfumami znajdą się też ubrania, plecak, etui na IPhony i parę innych drobiazgów inspirowanych środkami czyszczącymi.

Linda Evangelista w kampanii Moschino Fresh Couture Eau de Toilette

Pozostałe recenzje

Dołącz do dyskusji

Subscribe
Powiadom o
guest
26 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

Witam gdzie mozna je dostac w Polsce?

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

Jeremy Scott popłynął z tym pomysłem za daleko … nie chciałabym postawić sobie takiego flakonu na toaletce z resztą perfum . Co najwyżej w toaletowym skladziku z detergentami. Być może ciekawie pachną ale to opakowanie to niewypał!

Monika Dudzik
8 lat temu

Jeśli to pachnie tak, jak wygląda, to dziękuję za taką przyjemność…

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

a myslalam ze juz mnie malo co zdziwi……anna

iwonidos
8 lat temu

Można się poczuć wyjątkowo, kobieco, ekskluzywnie… Chyba dla pań, które nigdy nie musiały myć okien, albo dla Perf. Pani Domu 🙂

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

Super, butelka bardzo mi się podoba;) Chyba jestem dla nich "targetem". Jeżeli zapach jest ładny i trwały, to kto wie może sobie sprawię.

Marta
8 lat temu

Jeremy Scott nie zażył chyba porannych tabletek 😀 Moschino Toy już było dla mnie przegięciem, gdzie odkręca się głowę "temu misiu"… Czy Moschino aż tak cienko przędzie, że musi łapać się tak słabych zabiegów marketingowych?!?

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

Marcinie powiedz mi co myślisz o testerach? Niby ceny dużo niższe ale czy perfumy te same i warte tych pieniędzy? Jak to jest?

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

Ta butelczyna jest odrażająca. Nie mam najmniejszej ochoty kiedykolwiek nawet sprawdzić, jak to coś pachnie. Ani tego dotykać.
Pozdrawiam
Anna

NieWażka
8 lat temu

Marcinie, nie mogę się doczekać recenzji Decadence od Marca Jacobsa. Mam ogromną nadzieję, że opiszesz ten zapach 🙂

Doll Eyes
8 lat temu

Jak powiadają "nieważne jak mówią, byle by mówili" i o to ewidentnie Moschino chodziło. Od rana pachnąca blogosfera dyskutuje o tym zapachu, czy raczej opakowaniu. Powiadają także "nie oceniaj książki po okładce" i staram się wierzyć, że zawartość tego koszmarnego flakonu zaskoczy pozytywnie.

Ania
8 lat temu

skąd ten hejt, przecież na taką koncepcję należy spojrzeć z przymrużeniem oka 🙂 czy wszystko dookoła musi wyglądać tak samo, według jednego schematu, nudno… no chyba nie 🙂

Ania
8 lat temu

Ten komentarz został usunięty przez autora.

Marcin Budzyk
8 lat temu

Nie można i zapewne pozostaną niedostępne w Polsce.

Marcin Budzyk
8 lat temu

Postaram się zrobić oddzielny wpis na ten temat.

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

Perfumiarstwo to Sztuka- i niech taka zostanie…rowniez jesli chodzi o flakony…

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

To jakaś masakra dla mnie i profanacja

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

Czekam z niecierpliwością ��

Basia Pe.
8 lat temu

Zatem informacja dotycząca dostępności zapachu w naszym kraju, zawarta w tekście powyżej, jest co najmniej nielogiczna. Proponuję poprawić. Co do samego zapachu – żeby nie wiem jak obłędnie "to" pachniało – opakowanie skutecznie odstręcza. Mam wrażenie, że ktoś z braku pomysłu, wyprodukował coś totalnie bezsensownego. Jak mawia klasyk: tonący "brzydko" się chwyta 😉 Pozdrawiam

Marcin Budzyk
8 lat temu

Tak, zjadłem "nie". Mój błąd.

Miało być "niestety, nie w Polsce".

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

Zatkało mnie a rzadko to się zdarza :-/
Tornerose

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

Czytam niektore komenty i jestem zniesmaczona! Naprawde zadna z pań tu obecnych nigdy nie myła okien? Czy toaleta Wam wdomu sama się myje?
"masakra,profanacja, obrzydliwe"…nie zamierzam dotykać…
Tak, tak, do wc tez nie chodzisz…
Do rzeczy: projekt inny, nietypowy, wg mnie utrzymany w konwencji butelek moschino- nie zadziwia mnie zatem.<3 mocny akcent kampanii to Linda, kiedys bogini; dziś rzadko poswieca czas na kampanie, a tym bardzien perfum.

Skoro nos jest w zyciu wazny i zapach kupy tez wyczuwacie, to nie ma się co tutaj sztucznie naburmuszać. Kampania odniosla skutek, mowi się o marce, a sam zapach moze byc niezły.
Na pewno znajdą sie nabywcy, bo dzis nie chodzi juz o jakosc niestety, tylko o sprzedaz perfum.
Pozdrawiam wszyskich
Agata Ste

Anonimowy
Anonimowy
8 lat temu

Wszystko zdaje się widocznie zależeć od indywidualnego poczucia estetyki.
Pozdrawiam
Anna

cleo
8 lat temu

Moi Drodzy!Jasne, że są dostępne w Polsce, jednakże tylko na wyłączność sieci sklepów Super-Pharm.

Anonimowy
Anonimowy
7 lat temu

na mnie właśnie ten flakonik zrobił niesamowite wrażenie,chyba skuszę się choćby z tego powodu:)

Anonimowy
Anonimowy
7 lat temu

No właśnie też mnie dziwią te komentarze. Przeciez ta butelka jest jak najbardziej w estetyce Moschino. Wystarczy spojrzeć na ich pokazy. Czy któryś z projektów jest standardowy i dla każdego? Na pewno nie!
Moim zdaniem projekt butelki jest zabawny i zaskakujący i jak najbardziej pasuje do tego co prezentuje Jeremy Scott.
Nie wszystkie perfumy muszą być w eleganckich i wyrafinowanych flakonach, to w końcu nie Dior czy Chanel. No i odbiorca Moschino jest też inny, także uważam, że ten projekt jest genialnym dopełnieniem całej myśli Moschino 😉